Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням зборів суддів
Піщанського районного суду
Вінницької області
№ 1 від « 28 » квітня 2021 р.
Комунікаційна стратегія
Піщанського районного суду Вінницької області
на 2021-2022 роки
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія, на яку розрахований захід |
Очікуваний результат |
Відповідальні особи |
Термін проведення |
Примітка |
Внутрішня комунікація |
||||||
1. |
Налагодження системи оперативного обміну інформацією працівників суду з професійних та інших питань діяльності суду та судової системи загалом. |
Судді та працівники апарату суду |
Налагодження ефективної комунікаційної взаємодії, вироблення спільних позицій з питань діяльності суду. |
Голова суду, керівник апарату суду, |
На постійній основі |
|
2. |
Організація і проведення навчання з питань спілкування та взаємодії в колективі |
Судді та працівники апарату суду |
Формування навичок ефективного спілкування та взаємодії |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду |
Щоквартально |
|
3. |
Проведення з працівниками суду навчальних семінарів за напрямками:- спілкування з журналістами;- управління конфліктами;- ділове мовлення тощо; |
Судді та працівники апарату суду |
Формування навичок ефективного спілкування та взаємодії |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар |
Щоквартально |
|
4. |
Організація анкетування суддів та працівників апарату суду щодо отримання внутрішньої оцінки якості функціонування суду |
Судді та працівники апарату суду |
Отримання оцінки якості внутрішньої діяльності суду |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар |
Третій квартал року |
|
Зовнішня комунікація |
||||||
5. |
Оновлення інформації всіх розділів інтернет-сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України» |
Громадяни, відвідувачі суду, представники ЗМІ, громадські організації, юридичні особи, представники органів державної влади та місцевого самоврядування, всі охочі |
Оперативне отримання інформації про діяльність суду. |
Прессекретар |
На постійній основі |
|
6. |
Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду |
Відвідувачі суду, учасники процесу |
Оперативне отримання даних, які забезпечують доступ до правосуддя. |
Прессекретар |
На постійній основі |
|
7. |
Моніторинг матеріалів преси, радіо, телебачення, Інтернету, які стосуються діяльності суду, забезпечення збереження цієї інформації, організація оперативного реагування на виступи |
Громадяни, представники ЗМІ, судді, працівники апарату суду |
Оперативне реагування задля покращення сприйняття громадянами роботи суду, підвищення рівня довіри до судової системи |
Прессекретар |
На постійній основі |
|
8. |
Оперативне реагування на публікації, виступи в ЗМІ з питань діяльності суду, які не відповідають дійсності |
Громадяни, ЗМІ, представники суб’єктів владних повноважень учасники судових процесів |
Надання цільовим аудиторіям інформації про діяльність суду, відповідей на актуальні питання. Забезпечення прозорості діяльності судової влади, підвищення її авторитету і рівня довіри громадян до правосуддя. |
Прессекретар |
На постійній основі |
|
9. |
Оприлюднення прес-релізів про судові справи, які мають суспільний інтерес |
Громадяни, ЗМІ |
Забезпечення отримання достовірної інформації про стадію та результат розгляду конкретної справи |
Прессекретар, помічники суддів |
За наявності «резонансних» справ |
|
10. |
Організація висвітлення у ЗМІ регіону та на веб-сторінці суду заходів, які проводяться в суді |
Громадяни, ЗМІ, суб’єкти владних повноважень |
Інформування про роботу суду, демонстрація відкритості діяльності, підвищення довіри громадян до правосуддя |
Прессекретар |
На постійній основі |
|
11. |
Організація інтерв’ювання керівництва суду, суддів з актуальних питань |
Громадяни, ЗМІ, представники суб’єктів владних повноважень |
Висвітлення окремих питань судочинства, які можуть бути цікавими цільовим аудиторіям, формування іміджу суду як відкритої установи. |
Керівник апарату суду, прессекретар |
За попередньою домовленістю. |
|
12. |
Організація соціологічного опитування думки громадян за методикою карток громадського звітування щодо оцінки якості окремих аспектів роботи суду |
Відвідувачі суду, громадяни, учасники судових процесів |
Отримання зовнішньої оцінки про діяльність суду та інформації про напрямки ефективної співпраці. |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар |
Четвертий квартал року |
|
13. |
Підготовка та випуск роздаткових та презентаційних матеріалів суду |
Відвідувачі суду |
Забезпечення громадян необхідною інформацією для звернення до Піщанського районного суду, формування позитивного іміджу суду |
Прессекретар |
Протягом 2021 року |
|
14. |
Розробка корпоративної стилістики суду |
Працівники суду, відвідувачі суду |
Формування позитивного іміджу суду, забезпечення впізнаваності суду |
Прессекретар |
Протягом 2021 року |
|
15. |
Організація практики студентів юридичних спеціалізацій в суді |
Студенти юридичних спеціальностей |
Популяризація роботи в суді, підвищення рівня професії юриста |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду |
На постійній основі. |
|
16. |
Організація співпраці з органами державної влади |
Представники суб’єктів владних повноважень |
Ефективна взаємодія з метою удосконалення судової системи |
Голова суду, керівник апарату суду |
На постійній основі. |
|
17. |
Проведення Дня відкритих дверей |
Учні, студенти, представники ЗМІ, органів державної влади, громадяни |
Надання інформації про історію суду, його поточну діяльність, підвищення довіри до роботи суду |
Голова суду, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар |
Два рази на рік |
|