flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційна стратегія Піщанського районного суду Вінницької області на 2023-2024 роки

19 квітня 2023, 14:01

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням зборів суддів

Піщанського районного суду

Вінницької області

6_від « 18» квітня 2023  р.

 

 

Комунікаційна стратегія

Піщанського районного суду Вінницької області

на 2023-2024 роки  

 

Зміст

  1. Вступ

  2. Аналіз стану комунікаційної діяльності суду в 2021-2022 роках

  3. Наявність ресурсів для здійснення комунікацій і проблем, які потребують вирішення.

  4. Стан зв’язків з громадськістю суду.

  5. Мета,  основні  принципи та цілі комунікаційної стратегії.     

  6. Цільові аудиторії  комунікаційної діяльності суду

  7. Форми і засоби комунікації з цільовими аудиторіями.

  8. Очікувані результати реалізації комунікаційної стратегії.

  9. План комунікаційних заходів суду на 2023 -2024 роки (внутрішня і зовнішня комунікація).                                     

 1. Вступ

Стратегія комунікаційної діяльності Піщанського районного суду  Вінницької  області є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої  комунікації, включає в себе сукупність  комунікативних засобів, методів, прийомів і технік   покликаних  надати об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагодити постійний зацікавлений діалог з  суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, здійснення об’єктивного і неупередженого правосуддя.

     Стратегія розроблена на основі Стратегії розвитку судової системи в Україні на 2015-2019 роки, схваленої рішенням ХІІ позачергового з’їзду суддів України 25 вересня 2014 року, Концепції інформаційно-комунікаційної стратегії  Ради суддів України (2014 р.), Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд».

    Зміст і структура комунікаційної стратегії визначені цілями правосуддя та завданнями суду та ґрунтується на нормах Конституції України, Законів України „Про судоустрій і статус суддів”, „Про  доступ до публічної інформації”, Кодексі суддівської етики, Правилах поведінки працівників суду,  Мадридських принципах  щодо зв’язку між засобами масової інформації та суддівської незалежністю, інших національних і міжнародних актах, що регулюють діяльність в цій сфері. 

2. Аналіз стану комунікаційної діяльності суду (наявний досвід і здобутки)

Піщанський районний суд Вінницької області має певний досвід здійснення внутрішньої і зовнішньої комунікаційної діяльності. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасних інформаційних технологій ведення внутрішнього документообігу, управління апаратом суду та донесення інформації про діяльність  суду до широкого кола громадськості через ЗМІ та мережу «інтернет».

На сьогоднішній день суд забезпечений  повним автоматизованим циклом ведення діловодства та проходження судових справ,  в якому використовується передовий світовий досвід судового адміністрування та організаційної роботи. Унаслідок цього  вдалося досягти  формування професійної команди суддів та працівників апарату суду, покращення надання якісних та професійних судових  послуг громадянам.

Результатами комунікаційної діяльності суду є проведення конференцій, круглих столів, участь суддів  та працівників апарату суду у тематичних лекціях, семінарах, інформування громадськості про діяльність суду на офіційному вебпорталі «Судова влада України» та на сторінці суду в соціальній мережі   «Facebook».

У приміщенні Піщанського районного суду розміщено інформаційні стенди, за допомогою яких  відвідувачі мають можливість ознайомитися з списками справ, призначених до розгляду, ставками судового збору, порядком його сплати та повернення,  графіком особистого прийому громадян керівництвом суду,  контактними адресами та телефонами судів вищої ланки, дізнатися про історію суду,  отримати платіжні реквізити  тощо.

Піщанський районний суд Вінницької області  демонструє відкритість своєї роботи та веде комунікаційну діяльність у двох напрямках:

  • внутрішній: робота з суддями та працівниками апарату суду щодо вдосконалення їх професійних і комунікативних навиків, облаштування приміщення суду з метою забезпечення його інформаційної насиченості, підвищення комфортності для відвідувачів і роботи працівників суду;

  • зовнішній: інформування про роботу суду, просвітницька та роз’яснювальна діяльність, налагодження постійного зацікавленого діалогу з громадськістю щодо інформування про діяльність суду, залучення студентів до проходження практики в суді, проведення екскурсій для учнів загальноосвітніх шкіл тощо.

Зокрема протягом, 2021-2022  років судді та працівники апарату суду Піщанського районного  суду Вінницької області взяли участь:

  • навчанні з питань заповнення декларацій особи, уповноваженої  на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2020 рік,

  • - у підготовці  для підтримання кваліфікації голів та заступників голів місцевих загальних, господарських, адміністративних судів, яка проводилася Національною школою суддів України

  • у курсі навчальних тренінгів для комутаційних команд судів на тему «Топ-10 помилок при веденні соціальних мереж суду»

  • в онлайн –тренінгу для комунікаційних команд судів  на тему «Як писати зрозумілою мовою: корисні лайфхаки», який був  організованої прес-офісом Вищої ради правосуддя 

-  у навчанні за програмою підвищення кваліфікації на тему «Актуальні проблеми роботи суду та судової системи України»

-   онлайн-семінарі у режимі відео-конференції щодо практичних питань  застосування законодавства про державну службу, який проводився Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Вінницькій області та Міжрегіональним управлінням Національного агентства України з питань  державної служби у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях

  • в індивідуальному навчальному практикумі по роботі з КП «Д-3» та програмою звукозапису судових засідань «Акорд», який проводився ДП «Інформаційні судові системи»

-  в індивідуальному навчальному практикумі по роботі з КП «Д-3»  присвячений виготовленню документів судочинства суддями та їх помічниками, який проводився ДП «Інформаційні судові системи»

-  онлайн-підготовці та підвищенні рівня кваліфікації, яка проводилася  Національною школою суддів України, в тому числі для секретарів судових засідань місцевих судів

-   в онлайн-підготовці  для суддів місцевих загальних суддів, який проводився  Національною школою суддів України

-  в підготовці для підвищення рівня  кваліфікації, яка проводилася  Національною школою суддів України для помічників  суддів та консультантів місцевих загальних, апеляційних судів та Вищого антикорупційного суду

  • в дистанційному курсі, присвяченому діагностуванню комунікативних здібностей, стилів поведінки у конфліктних ситуаціях, плануванню роботи у зв’язку з планами  роботи та стратегічними цілями державного  органу,  а також розробці проектів аналітичних, розпорядчих документів та нормативно-правових актів

  • у навчальному семінарі щодо роботи з підсистемою відеоконферензв’язку ЄСІТС

-  в онлайн-навчанні, щодо  виконання вимог  законодавства  у сфері цивільного  захисту, техногенної та пожежної безпеки

-   навчальному семінарі з питань реєстрації заяв, що надходять з Електронного кабінету та сканування судових справ (матеріалів) в КП "Д-3"

-   у курсі  підготовки для підтримання кваліфікації суддів місцевих загальних судів, який проводився Національною школою суддів України

-   в підготовці для суддів, обраних на адміністративні  посади, за програмою для голів та заступників голів місцевих та апеляційних судів щодо роботи судів в період воєнного стану та здійснення правосуддя в умовах війни:

-    в онлайн–підготовці  та підвищені  рівня кваліфікації керівників та заступників керівників апаратів, начальників та заступників начальників відділів місцевих та апеляційних судів, яка проводилася Вінницьким навчальним центром  Національної школи суддів України  та була привячена  роботі судів під час війни

-   в онлайн семінарі на Youtube платформі, який проводився ДП "Центр судових сервісів" у співпраці з навчальним центром ДП "Інформаційні судові системи" у зв’язку із затвердженням Державною судовою адміністрацією  України 06 червня 2022 року  нової  Інструкції щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання.

-  участь в онлайн–підготовці для секретарів судового засідання місцевих загальних та апеляційних судів, яка проводилася Вінницьким навчальним центром  Національної  школи суддів України

-  участь  у підготовці  для спеціалістів  із забезпечення зв’язків з ЗМІ (прессекретарі) місцевих, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду та Верховного Суду, яка проводилася в онлайн-форматі Вінницьким навчальним центром Національної школи суддів України спільно з Львівським регіональним відділенням НШСУ.

Окрім того, протягом вказано періоду :

-          для працівників суду проведено тренінг щодо культури телефонних розмов

-          проведено навчання для державних службовців  апарату Піщанського  районного суду Вінницької області щодо  декларування в 2021 році

-          для працівників апарату суду проведено навчання щодо порядку передачі справ до архіву суду

-          проведено навчання з державними службовцями щодо їх основних прав і обов’язків, які закріплені в статтях 7 та 8 Закону України «Про державну службу»

-          навчання щодо оформлення документів по  ДСТУ 4163:2020 "Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів", затвердженим наказом ДП «Український науково-дослідний i навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01липня 2020 року,

  • проведено навчання щодо дій у надзвичайних ситуаціях для працівників Піщанського  районного суду Вінницької області та Служби судової охорони.

-           проведено навчання з питань декларування для державних службовців суду та присяжних, які були залучені до здійснення правосуддя

-          проведено навчання для державних службовців суду та працівників патронатної служби було, присвячене вивченню основних положень Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

-           проведено навчання  для державних службовців суду з питань  функціонування системи професійного навчання державних  службовців.

-          проведено навчання, присвячене  основним обов'язкам  та правам  державних службовців, які закріплені у  Законі "Про державну службу" та обмеженням, які пов’язані із проходженням державної служби

-          проведено навчання для працівників апарату суду з вивчення Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення поетапного впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи

-          проведено навчання для працівників апарату суду, під час якого   проаналізовано положення Інструкції користувача комп’ютерної програми «Д-3», які встановлюють   порядок внесення учасників  справ до обліково-статистичних карток по справі

-          проведено навчання  для працівників апарату суду щодо особливостей  правового регулювання статусу державних службовців державних органів та їх апарату

-          проведено навчання для працівників апарату суду щодо процесуальних підстав  та порядку здійснення виклику відповідача, третьої особи, свідка шляхом розміщення оголошення на веб-сайті.

-          проведено навчання для працівників апарату суду з  вивчення положень Цивільного процесуального  кодексу України,  що регулюють  процесуальні строки

-          проведено навчання для працівників апарату суду присвячене питанням  охорони праці

-          проведено навчання щодо  вивчення   Закону України «Про запобігання корупції», та застосування окремих положень стосовно заходів фінансового контролю

-          проведено навчання для працівників апарату суду з вивчення положень Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої наказом ДСА України від 20.08.2019 року  № 814,  що регулюють  заведення  в суді справи – замінника

-          проведено навчання для працівників апарату суду з  вивчення положень  Закону України «Про судовий збір»

-          проведено навчання присвячене  участі секретаря судового засідання у підготовці справи до судового  розгляду.

-          проведено навчання   присвячене питанням  надання судової  справи для ознайомлення

-          проведено навчання з питань дотримання вимог антикорупційного  законодавства та правил етичної поведінки державних службовців. 

 

22 лютого 2021 року відбулася спільна  нарада  особового складу  сектору поліцейської діяльності № 1 Відділення № 1 Тульчинського РВП ГУНП у Вінницькій області та працівників Піщанського  районного суду Вінницької області присвячена проблемним питанням  організації конвоювання затриманих, засуджених та осіб, які тримаються під вартою.

20 серпня 2021 року проведено урочистості для дітей працівників апарату Піщанського  районного суду Вінницької області та Служби судової охорони  з нагоди святкування 30-ї річниці Незалежності України з метою вшанування багатовікової історії українського державотворення, державної символіки незалежної України та з метою виховання поваги громадян до державних символів України та любові до Батьківщини.

З метою інформування відвідувачів суду про можливості позасудового врегулювання  спору шляхом переговорів, в приміщенні суду встановлено інформаційний стенд, присвячений медіації.

В 2020 році запроваджено особливий  режим роботи Піщанського районного суду Вінницької області на час карантину, який  було продовжено  в 2021 році та в 2022 року,у зв’язку з чим  здійснювалося постійне інформування  громадськості щодо впроваджених обмежувальних заходів та діяльності суду в особливих умовах на період карантину.

 Крім того,  до відома громадськості  доведено узагальнення практики застосування ст.. 247 ЦПК України під час розгляду цивільних справ в Піщанському районному суді Вінницької області, аналіз застосуваня ст. 247ЦПК України та Інструкції щодо роботи з технічними засобами фіксування судового засідання, аналіз ст. 107 КПК України «Застосування технічних засобів фіксування кримінального провадження»

Крім того, у зв’язку із запровадженням  воєнного стану на території України на постійній основі здійснювалося інформування  про порядок роботи суду та здійснення судочинства в умовах війни, а також розроблено заходи реагування та евакуації   Піщанського районного суду Вінницької області у разі повітряної тривоги.

 Окрім того,   протягом 2021-2022 р.р. в рамках реалізації комунікаційної стратегії суду  проводилося постійне інформування громадськості на сайті суду про зміни в законодавстві, судовій практиці, про порядок організації роботи суду та діяльність органів  місцевого  самоврядування, про розгляд судом справ, що мають суспільний інтерес, про новітні технології, які впроваджуються при здійсненні судочинства.

 З метою  виявлення та оперативного вирішення проблемних питань, які виникають в поточній діяльності суду  керівництвом суду на постійній основі проводяться оперативні наради з працівниками апарату суду, в тому числі за участю суддів, а працівники залучаються при проведенні зборів суддів Піщанського районного суду Вінницької області.

 3. Наявність ресурсів для здійснення комунікацій і проблем, які потребують вирішення.

З часу створення суду і до цього часу ведеться активна робота забезпечення суддів і працівників апарату належними умовами праці та відповідними приміщеннями для здійснення правосуддя, а також забезпечення громадян, людей з обмеженими фізичними можливостями і відвідувачів вільним, безперешкодним доступом до суду.

Разом з тим,  оскільки суд функціонує в будівлі, яка збудована в 1973 році та має загальну площу 1032,4 кв.м., будівля суду потребує поточного ремонту.

Надежними для роботи  приміщеннями та робочими кабінетами забезпеченні усі судді та працівники апарату суду.

В суді організовано необхідну кількість залів судового  засідання. У приміщені суду обладнано  3 зали  судового засідання, кожна з яких  забезпечена звукозаписувальними технічними засобами для повного фіксування судового засідання. Дві зали судового засідання обладнані технологіями проведення дистанційного провадження в режимі відеоконференції Система відеоконференцзв’язку використовується також для проведення нарад з іншими судами, правоохоронними органами, органами прокуратури, установами відбування покарань. В двох залах судового засідання  місця для  обвинувачених, які утримуються під вартою,  відгороджені від складу суду і присутніх громадян, загородженнями із органічного скла.

На сьогодні перед судом продовжує існувати завдання,  яке полягає в забезпечені безперешкодного доступу до правосуддя маломобільних груп населення, тобто людей,  які відчувають труднощі при самостійному пересуванні, отриманні послуг, необхідної інформації або при орієнтуванні в просторі. Зокрема, це люди з особливими потребами, батьки з дитячими візочками, люди похилого віку та інші. Для реалізації їхнього права на доступ до правосуддя обладнано  пандусом, є парковка для інвалідів, є кнопка виклику чергового працівника суду, на першому поверсі суду знаходяться всі зали судових засідань та функціонує кабінет прийому-реєстрації вхідної кореспонденції, де можна отримати необхідні роз’яснення та подати документи для реєстрації.

У штаті суду відсутня окрема посада прес-секретаря, а тому наказом керівника апарату суду виконання обов’язків головного спеціаліста із забезпечення зв’язків із засобами масової інформації (прес-секретаря) покладено на помічника судді Осадчук М. С.

Для формування позитивного іміджу суду, його впізнаваності у суді  обладнано   конференц-залу. 

4. Стан зв’язків з громадськістю суду.

У Піщанському районному суді  Вінницької області періодично ведеться співпраця з засобами масової інформації  як місцевого, так і державного рівня.  Спілкування зі ЗМІ  здійснюється через прес-релізи, прес-анонси, повідомлення для преси, підготовку інтерв’ю керівництва і представників суду.

Окрім того, суд систематично веде інформаційно-просвітницьку роботу з громадськістю через  проведення «днів відкритих дверей» організацію зустрічей суддів та працівників суду з  представниками різних органів державної влади,  молоддю – студентством, школярами, організовує проведення практики для студентів вишів на базі суду.

Прес-секретар здійснює інформування суспільства про діяльність суду шляхом оприлюднення відповідної інформації на офіційній веб-сторінці суду на веб-порталі «Судова влада України» та на сторінці суду в соціальній мережі   «Facebook», де розміщуються відомості  про заходи, які проводяться судом,  а також  описуються події, в яких беруть участь судді та працівники апарату тощо.

5. Мета,  основні  принципи та цілі комунікаційної стратегії

           Мета комунікаційної стратегії Піщанського районного суду Вінницької області  спрямована на формування довіри громадян до системи судочинства України через довіру до роботи Піщанського районного  суду Вінницької області як ланки системи і загалом підвищення авторитету судової влади в суспільстві.

Зокрема, метою комунікаційної стратегії Піщанського  районного суду Вінницької області є:

  • підвищення авторитету судової влади в суспільстві;

  • підвищення рівня авторитету Піщанського районного суду ВІнницької області як органу правосуддя;

  • надання громадськості інформації про Піщанського районного суду Вінницької області;

  • підвищення престижності професії судді та працівника апарату суду;

  • підвищення рівня правової культури особи, яка прийшла або прийде до суду;

  • підвищення якості представництва інтересів сторін в суді;

  • оптимізація роботи апарату суду, підвищення ефективності роботи суддів і працівників суду;

 підвищення обізнаності відвідувачів суду про правила і процедури здійснення судочинства.

Основними принципами комунікаційної діяльності суду є:

- прозорість– висвітлення діяльності суду, роз’яснення цілей, змісту та специфіки роботи;

-  відкритість – створення умов для безперешкодного доступу громадян до інформації про діяльність суду;

-   партнерство – постійність контактів суду з громадськістю (взаємовідносини);

-   відповідальність– за зміст і якість інформації;

-   правдивість– надання чіткої, правдивої та об’єктивної інформації;

- реалістичність– проведення комунікаційних заходів з урахуванням наявних ресурсів;

-   адресність– адаптованість інформації до сприйняття цільовими групами;

-   оперативність– своєчасність інформування громадськості;

- доступність– лаконічність, зрозумілість інформації, легкість для сприйняття та запам’ятовування.

 Основні цілі комунікаційної стратегії:

  • забезпечення прозорості діяльності судової влади, підвищення рівня її авторитету і довіри громадян до правосуддя загалом;

  • переконання широкої громадськості щодо важливості їх підтримки діяльності суддів у здійсненні об’єктивного, безстороннього, неупередженого, незалежного та справедливого правосуддя;

  • підтримка стосунків між членами суддівського корпусу, сприяння в обміні інформацією між ними та організації спільної комунікаційної діяльності за межами судової влади;

  • підвищення рівня обізнаності громадян регіону щодо специфіки, особливостей і змісту діяльності суду;

  • підвищення авторитету судді та працівника апарату суду у суспільстві;

  • покращення співпраці зі ЗМІ, громадськими організаціями, органами державної влади і місцевого самоврядування  в інтересах  побудови правової держави;

  • залучення засобів масової інформації до висвітлення його діяльності, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова та формування позитивного іміджу судової влади в суспільстві.

  • підвищення рівня правової освіти населення, інформування громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та необхідність дотримання ними конституційних обов’язків;

  • підвищення престижу роботи в суді, профорієнтація молоді.  

    6. Цільові аудиторії  комунікаційної діяльності суду

 Відповідно до мети комунікаційної  стратегії, її цільовими аудиторіями   є:

 Внутрішня цільова аудиторія :

-     професійні судді;

-    судді у відставці;

-     працівники судів.

 Зовнішня цільова аудиторія:

1) учасники судових процесів (позивачі, відповідачі тощо), їх представники; відвідувачі суду, які не є безпосередніми учасниками судового процесу; окремі категорії громадян, інтереси яких можуть бути представлені громадськими організаціями (інваліди, діти війни тощо); фізичні та юридичні особи, які з урахуванням підвідомчості та підсудності, можуть бути учасниками судових процесів у Піщанському районному суді Вінницької області; громадськість загалом;

2) ЗМІ;

3) студенти юридичних факультетів та юридичних навчальних закладів;

4) представники суб’єктів владних повноважень;

5) науковці, адвокати, юристи загалом. 

На даний час, попри вирішення актуальних питань комунікацій,  для суду  пріоритетними цільовими групами є: молодіжні аудиторії, сторони, які беруть участь у судовій справі, представники ЗМІ. 

7. Форми і засоби комунікації із цільовими аудиторіями.

       Під час вибору каналів зв’язку із цільовою аудиторією обов’язково враховується специфіка кожної окремої групи та обираються канали, які є більш масовими, доступними широкому загалу.

Канали зв’язків із громадськістю:

1) проведення опитування громадської думки;

2) надання інформації через веб-сторінку суду та друковані ЗМІ;

3) розміщення інформації на інформаційних стендах у приміщенні суду;

Під час визначення каналів комунікації суду із представниками ЗМІ враховується, що ця група є більш вузькою та спеціалізованою, що в окремих ЗМІ працюють журналісти, які спеціалізуються на правничій тематиці.

Каналами комунікації зі ЗМІ може бути обрано:

1) спеціальні навчальні заходи;

2) прес-тури для журналістів (Дні відкритих дверей);

3) надання інформації через веб-сайт суду;

4) розсилання інформації про діяльність суду безпосередньо у ЗМІ;

5) організація інтерв’ю з керівництвом суду.

Обираючи засоби зв’язку зі студентами юридичних спеціальностей, увага звертається на те, що основною ідеєю співпраці з цією групою є популяризація роботи в суді з метою формування майбутнього високопрофесійного персоналу. Тому перевага надається таким заходам як :

1) зустрічі, обговорення тем, безпосередньо пов’язаних із діяльністю судів;

2) залучення студентів до заходів, що проводяться в суді;

3) сприяння організації проходження практики студентами юридичних спеціалізацій в суді.

Каналами комунікації із представниками суб’єктів владних повноважень можуть бути:

1) надання інформації через веб-сайт суду;

2) обмін інформацією шляхом офіційного листування тощо.

8. Очікувані результати реалізації комунікаційної стратегії.

Комунікаційна стратегія суду реалізується з метою покращення стану зв’язків суду із громадськістю, встановлення змістовного та постійного діалогу з суспільством.

За результатами впровадження комунікаційної стратегії суду очікується зростання рівня довіри громадян до судів, підвищення авторитету суду через підвищення правової обізнаності суспільства про порядок захисту своїх прав у судах, про свої права та обов’язки, про діяльність судів в цілому.

Суди повинні сприйматись громадськістю як установи, які дійсно стоять на їх захисті. Звертаючись до суду, кожен громадянин має вірити в те, що яким би не було рішення суду – суд ухвалить його безсторонньо, виважено та керуючись нормами закону.

Також серед очікуваних результатів реалізації стратегії судом можна назвати наступні:

  - розуміння громадянами результатів роботи суду;

- підвищення правової обізнаності населення та засобів масової інформації з діяльністю судових установ;

- підвищення рівня зацікавленості громадян, в першу чергу молодих юристів, у роботі в суді;

- налагодження постійного зв’язку із засобами масової інформації з метою регулярного висвітлення діяльності суду;

- формування позитивного іміджу судової гілки влади.

  - зміни (на позитивні) у оцінках роботи суду.

 

9. ПЛАН КОМУНІКАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ ПІЩАНСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ НА 2023-2024 роки

 

№ п/п

Назва заходу

Цільова аудиторія, на яку розрахований захід

Очікуваний результат

Відповідальні особи

Термін проведення

Примітка

Внутрішня комунікація

1.

Налагодження системи оперативного обміну інформацією працівників суду з професійних та інших питань діяльності суду та судової системи загалом.

Судді та працівники апарату суду

Налагодження ефективної  комунікаційної взаємодії, вироблення спільних позицій з питань діяльності суду.

Голова суду, керівник апарату суду, суддя-спікер

На постійній основі

 

2.

Організація і проведення навчання з питань - ділового мовлення тощо

Судді та працівники апарату суду

Формування навичок ефективного спілкування та взаємодії

 Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, суддя -спікер

Другий  квартал року

 

3            .

Організація анкетування суддів та працівників апарату суду щодо отримання внутрішньої оцінки якості функціонування суду

Судді та працівники апарату суду

Отримання оцінки якості внутрішньої діяльності суду

 Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар

Третій квартал  року

 

Зовнішня комунікація

4.

Оновлення інформації  всіх розділів інтернет-сторінки суду на офіційному веб-порталі «Судова влада України»

Громадяни, відвідувачі суду, представники ЗМІ, громадські організації, юридичні особи,  представники органів державної влади та місцевого самоврядування, всі охочі

Оперативне отримання інформації про діяльність суду.

 Прессекретар

На постійній основі

 

5.

Оновлення інформаційних стендів у приміщенні суду

Відвідувачі суду, учасники процесу

Оперативне отримання даних, які забезпечують доступ до правосуддя.

 Прессекретар

На постійній основі

 

6.

Моніторинг матеріалів преси, радіо, телебачення, Інтернету, які стосуються діяльності суду, забезпечення збереження цієї інформації, організація оперативного реагування на виступи

Громадяни, представники ЗМІ, судді, працівники апарату суду

Оперативне реагування задля покращення сприйняття громадянами роботи суду, підвищення рівня довіри до судової системи

 Прессекретар

На постійній основі

 

7.

Оперативне реагування на публікації, виступи в ЗМІ з питань діяльності суду, які не відповідають дійсності

Громадяни, ЗМІ, представники суб’єктів владних повноважень учасники судових процесів

Надання цільовим аудиторіям інформації про діяльність суду, відповідей на актуальні питання. Забезпечення прозорості діяльності судової влади, підвищення її авторитету і рівня довіри громадян до правосуддя.

 Прессекретар, суддя-спікер

На постійній основі

 

8.

Оприлюднення прес-релізів про судові справи, які мають суспільний інтерес

Громадяни, ЗМІ

Забезпечення отримання достовірної інформації про стадію та результат розгляду конкретної справи

 Прессекретар, помічники суддів

За наявності «резонансних» справ

 

9.

Організація висвітлення у ЗМІ регіону та на веб-сторінці суду заходів, які проводяться в суді

Громадяни, ЗМІ, суб’єкти владних повноважень

Інформування про роботу суду, демонстрація відкритості діяльності, підвищення довіри громадян до правосуддя

 Прессекретар, суддя-спікер

На постійній основі

 

10.

Організація інтерв’ювання керівництва суду, суддів з актуальних питань

Громадяни, ЗМІ, представники суб’єктів владних повноважень

Висвітлення окремих питань судочинства, які можуть бути цікавими цільовим аудиторіям, формування іміджу суду як відкритої установи.

Керівник апарату суду, прессекретар, суддя-спікер

За попередньою домовленістю.

 

11.

Організація соціологічного опитування думки громадян за методикою карток громадського звітування щодо оцінки якості окремих аспектів роботи суду

Відвідувачі суду, громадяни, учасники судових процесів

Отримання зовнішньої оцінки про діяльність суду  та інформації про напрямки  ефективної співпраці.

 Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар

Четвертий квартал  року

 

12.

Організація практики студентів юридичних спеціалізацій в суді

Студенти юридичних спеціальностей

Популяризація роботи в суді, підвищення рівня професії юриста

 Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду

На постійній основі.

 

13.

Організація співпраці з органами  державної влади

Представники суб’єктів владних повноважень

Ефективна взаємодія з метою удосконалення судової системи

 Голова суду, керівник апарату суду, суддя-спікер

На постійній основі.

 

14.

Проведення Дня відкритих дверей

Учні, студенти, представники ЗМІ, органів державної влади, громадяни

Надання інформації про історію суду, його поточну діяльність, підвищення довіри до роботи суду

Голова суду, керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, прессекретар, суддя-спікер

Два рази на рік

 

Моніторинг  результатів комунікаційної діяльності :

  • визначення співвідношення між кількістю інформації, що виходить з суду і повідомленнями, які потрапили у ЗМІ та стали предметом громадської уваги;

  • оцінка інформації, що з’явилася в ЗМІ щодо діяльності суду (співвідношення позитивної і негативної інформації);

  • організація і проведення опитувань громадської думки щодо якості наданих судом послуг;

  • наявність зворотного зв’язку з цільовими групами та громадськістю загалом.

 

 Відповідальні за здійснення комунікаційної стратегії

Контроль і координація

комунікаційної діяльності суду:  

Голова  Піщанського  районного суду Вінницької області    Гринишина А. А.

 

Відповідальні за виконання:     

Керівник апарату Піщанського  районного суду  Вінницької області Трач Т. В.

Особа, на яку покладено виконання обов’язків головного                                        

спеціаліста  із забезпечення зв’язків із ЗМІ та громадськістю  Осадчук М. С.