Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Більшість респондентів (90%) максимально високо оцінили якість роботи суду, жоден з відвідувачів не поставив негативної оцінки.
Саме такі дані отримані за результатами проведеного в Піщанському районному суді в період з 19 березня 2019 року по 20 квітня 2019 року опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду за допомогою карток громадянського звітування в рамках реалізації проекту «Покращення якості роботи судів Хмельницької, Вінницької та Волинської областей через проведення опитувань учасників судових проваджень з використанням методології карток громадського звітування», впровадженого Благодійною організацією «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги», на виконання пункту 4 рішення Ради суддів України № 53 від 17.09.2018 року.
Результати соціологічного опитування громадян щодо рівня задоволеності роботою судів Вінницької області було презентовано представниками БО "Всеукраїнська коаліція надання правової допомоги" В.Місяць та Р. Рачок. під час круглого столу 15 липня 2019 року на базі Сьомого апеляційного адміністративного суду.
Відповідаючи на питання анкети відвідувачі суду, сторони по справах, правники мали можливість висловити свої думки та надати оцінку різним аспектам функціонування суду, серед яких зручність та комфортність перебування у суді, повнота та якість інформації для відвідувачів суду, ефективність організації роботи суду, відношення суддів та працівників апарату суду до відвідувачів; довіри самих громадян до судової влади взагалі. Усього в опитуванні взяли участь 50 громадян – відвідувачів суду, серед яких 64,00% складали чоловіки, 36,00% - жінки, більшість з яких перебували у віці від 25 до 59 років.
Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили роботу судді(середній бал оцінювання склав 4,89) та повноту і ясність інформації(середній бал оцінювання склав 4,87), найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині доступності суду (середній бал оцінювання склав 4,60) та дотримання термінів судового розгляду (середній бал оцінювання склав 4,73).
Окремої уваги заслуговує оцінка відвідувачів суду роботи системи «Електронний суд», більше половини респондентів (58%) зазначили, що знають про початок функціонування цієї системи, натомість лише десята частина респондентів (14,00%) особисто нею користувалися. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами Піщанського районного суду Вінницької області склав 4,29.
Відвідувачі Піщанського районного суду Вінницької області не скористалися своїм правом та під час заповнення анкет не висловили свою думку щодо конкретних змін, які необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні.
Аналіз одержаної в ході опитування інформації дає підстави зазначити, що з метою покращення функціонування Піщанського районного суду Вінницької області, доцільно виконати наступні рекомендації:
Дякуємо всім, хто долучився до опитування! Ми не зупинятимемось на досягнутих результатах та будемо продовжувати вдосконалювати свою роботу!
Детальніше з результатами опитування можна ознайомитися за посиланням: https://psh.vn.court.gov.ua/sud0219/pres-centr/pidsymku/747271/