flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено навчання щодо стандартів етичної поведінки працівників суду

21 березня 2019, 16:46

Запровадження та підтримання серед працівників суду традиції ввічливого та привітного спілкування з представниками сторін та іншими відвідувачами, а також щирого бажання допомогти кожному, хто звертається з тих чи інших питань, в межах компетенції суду, – всі ці кроки впроваджувалися та впроваджуються в Піщанському районному суді Вінницької області з метою створення суду для людей, для захисту їхніх прав, свобод та інтересів.

Сумлінність у роботі, дотримання високої культури спілкування та етикету, належний зовнішній вигляд є важливими складовими поведінки працівників суду  під час виконання службових обов'язків, з урахуванням яких громадськість оцінює чесність, неупередженість та ефективність діяльності  судової установи взагалі і кожного працівника  зокрема.

Так, 20 березня 2018 року секретарем судового засідання Косован О. В. було проведено навчання для працівників апарату суду, під час якого присутнім було нагадано про стандарти етичної поведінки працівника суду у своїй  службовій діяльності та поза службою, які закріплені в Правилах поведінки працівника суду, затверджених Рішенням Ради суддів України № 33 від 06 лютого 2009 року.

Зокрема, присутніми  обговорено культуру  спілкування  працівників суду з  громадянами, учасниками судового процесу, суддями та своїми колегами, зовнішній вигляд на робочому місці,  а також про обов'язок працівника    суду    зберігати конфіденційність інформації за яку він відповідає,  або яка стає йому відомою під  час  роботи,  або  пов'язану  з  виконанням  його службових обов'язків.

Присутнім  наголошено, що професійний підхід  працівника  суду  до роботи з колегами та відвідувачами може бути продемонстрований виключно   через  його  оперативну роботу   до   досягнення   результату,  добрі  навички  письмового спілкування,  добрі навички  усного  спілкування,  пунктуальність, дотримання  вимог  етикету,  культуру  телефонних розмов,  бажання виконувати роботу,  вміння працювати в команді,  постійне навчання (самовдосконалення,  систематичне  підвищення  свого  професійного рівня),  прояв поваги до інших, дотримання професійного дрес-коду, виконання своїх обов'язків сумлінно та ввічливо.