Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У наш час телефон — не лише один із найефективніших засобів зв'язку, а й спосіб налагодження офіційних ділових контактів між установами, спосіб підтримання приватних стосунків між людьми. По телефону здійснюються переговори, домовляються про важливі ділові зустрічі, вирішують численні оперативні питання, що виникають у ході управлінської діяльності, надають консультації, звертаються із проханнями, запрошеннями, висловлюють подяки, вибачення.
16 січня 2021 року секретар судового засідання Піщанського районного суду Вінницької області Яворська О. В. провела для працівників суду тренінг посвячений культурі ділових переговорів працівників апарату суду. Під час навчання присутні дізналися, в чому полягає специфіка телефонної розмови, з яких частин вона складається, що таке мовні кліше телефонної розмови, які правила мовного етикету в телефонній розмові, а також ознайомилися з рекомендаціями по оптимальному веденню телефонних переговорів з дотриманням етичних норм та з урахуванням часових обмежень.